»Starši bi se morali zavedati, da se ob branju možgani razvijajo in raziskave kažejo, da lahko človek, ki veliko bere, dobi boljšo službo.«
»Ko priporočajo bralne aktivnosti, bi zato šole in učitelji morali branje tiskanih vsebin postavljati pred digitalno branje, še posebej, ko gre za mlajše otroke.«
»V resnici mi je vseeno za žanre, ki se odpirajo pred mano, ko sedim za blagajno. Stranke mi lahko dajo socialni realizem ali pa romantiko ali karkoli vmes. Pomembno mi je, da mi dajo nekaj.«
»Kako jih prisiliti, da to 'knjigo' dejansko preberejo.«
»Pri branju na papirju beremo linearno, na zaslonu pa bolj skačemo sem in tja.«
»Branje s papirja je manj stresno kot pri zaslonu.«
»Ko sem prisiljen brati na zaslonu, je to informativno branje, ne ponuja užitka.«
»Vojna in Mir. Letos sem namenoma vzela na morje samo te štiri knjige, da se ne bi prepustila skušnjavi lahkotnih 'krimičev' in poletnih romanc, pa se v treh tednih nisem pretolkla dlje od tretje knjige.«
»Drugače ni nikoli bral, globoko je preziral vse duhovne zadevščine; toda tule je bilo znanje, vsa čutila so se mu napela, ko je bral, požiral obe knjigi, vse je prepoznaval s telesom, prodiral v besede, podoživljal njihov najgloblji pomen, zavrtal oči skozi knjigo v neskončnost, vpijal znanje, kakor stenj vsrkava olje.«
»Spomnim se, da nam je nekega večera sam bral oziroma recitiral svojo znano konstruktivistično 'balado' o podgani.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju